Opvallend voordelig!

Garantie & klachten

Garantie

Wij doen altijd ons uiterste best om bestelde producten in topconditie bij je af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Neem dan binnen 8 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen contact met ons op. Wanneer jouw klacht gegrond is, zullen wij je een passende oplossing bieden, of een gratis herdruk aanbieden. 

Klachten

Is jouw order verkeerd gedrukt of komt de kwaliteit van een product niet overeen met wat wij zeggen, kun je altijd een klacht indienen via info@kentekenplaathouders.nl. Wij zullen jouw klacht dan evalueren en een passende oplossing proberen te bieden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr 

Let wel, we zijn niet verantwoordelijk voor onopgemerkte fouten in de digitale proef nadat deze door jou is goedgekeurd. Zorg er daarom voor dat je de digitale proef zorgvuldig nakijkt. Let op telefoonnummers, kleuren en formaat.

Wij maken gebruik van cookies om de gebruiks­­vriendelijkheid van onze website te verbeteren. Daarnaast kunnen we je hierdoor gerichte content bieden op onze websites, via onze andere kanalen en andere media. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt. Naast het accepteren van de cookies, kan je de cookies ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingenPrivacy statement